#1 W LOGISTYCE SKLEPÓW ONLINE

Fulfillment, z którym szybciej rozwiniesz swój e-commerce w Polsce i w całej Europie

* Omnipack - zwycięzca Logistics Awards Poland w kategorii outsourcing usług logistycznych dla średnich i dużych firm

DLACZEGO OMNIPACK?

Co zyskujesz we współpracy z Omnipack?

Oszczędzasz i zwiększasz rentowność biznesu

30% niższe koszty logistyki

Oszczędzasz na kosztach magazynu, zatrudnieniu i szkoleniu pracowników, technologii i nie tylko. Korzystasz z atrakcyjnych stawek kurierskich i za opakowania

Elastyczność kosztów - opłaty proporcjonalne do liczby zamówień

Płacisz tylko za realnie wykorzystaną przestrzeń i wysłane paczki, czyli w proporcji do zrealizowanych zamówień. Zamieniasz tym samym koszty stałe logistyki na koszty zmienne

Gwarancja stałej ceny

Gdy ceny wokół dynamicznie rosną, Ty masz stałą opłatę za wszystkie usługi logistyczne przez cały rok

Wyższa rentowność e-sklepu

Każdy centymetr zaoszczędzonej przestrzeni - w pojedynczej paczce i w całym magazynie - przy dużej skali przekłada się na realne oszczędności. Właśnie dlatego śledzimy wszystkie te parametry, optymalizujemy procesy i minimalizujemy ryzyko błędów. Mniej błędów to mniej zwrotów, czyli wyższa rentowność e-sklepu

Szybciej rozwijasz swój e-commerce

Więcej czasu, aby skupić się na rozwoju biznesu

Zdejmujemy Ci z głowy cały temat “logistyka”. Możesz w pełni skoncentrować się na innych obszarach rozwoju swojego biznesu e-commerce takich, jak sprzedaż czy marketing

Możliwość skalowania biznesu bez ograniczeń

Zarządzanie sezonowością albo ekspansją stają się dla Ciebie bardzo proste. Zgłaszasz potrzeby, a my zapewniamy przestrzeń i personel do obsługi

Szybki rozwój za granicą

Jesteśmy ekspertami w logistyce cross-border. Dostarczymy Twoje paczki do 40+ krajów, oferując 1-day delivery np. na terenie Polski i Niemiec oraz 1-4 day delivery do innych państw Europy

Poprawna realizacja zamówień sprzedanych na marketplace’ach

W Omnipack realizujemy zamówienia sprzedane na marketplace’ach m.in. Allegro, Zalando, eBay oraz Amazon (Fulfillment by Amazon, Fulfillment by Merchant, Amazon Vendor Order). Robimy to zgodnie z Twoimi wymaganiami i restrykcjami marketplace’ów

Zapewniasz swoim klientom obsługę na najwyższym poziomie

Bezbłędna obsługa zamówień

Nasze doświadczenie i wykorzystywana technologia to gwarancja terminowej i bezbłędnej obsługi zamówień. Szczelny i zautomatyzowany proces niemal eliminuje ryzyko błędu. Nasz poziom bezbłędności w realizacji zamówień (perfect order ratio) wynosi 99,95% - utrzymujemy go na tym poziomie nawet w najbardziej intensywnych okresach

Bezpieczeństwo nawet w szczytach sprzedażowych

Z nami masz pewność, że do Twoich klientów trafią właściwe zamówienia niezależnie od natężenia ruchu. Gwarantujemy terminową i bezbłędną obsługę zamówień nawet w tak gorących okresach, jak Black Friday czy Święta

Szybka dostawa paczek

W Polsce i w Niemczech zajmie nam to 1 dzień, a do pozostałych krajów Europy dostarczamy zamówienia w 1-4 dni

Więcej paczek wysłanych tego samego dnia

Nasze centra fulfillmentowe zlokalizowane są przy kluczowych węzłach komunikacyjnych – np. autostradach, lotniskach, hubach kurierskich czy granicy z Niemcami. Ta bliskość pozwala na późne podjazdy kurierów (nawet po 20:00), a późny podjazd to więcej zamówień wysłanych tego samego dnia

Lepsza obsługa klienta

Opinie klientów to “być albo nie być” e-sklepu. Rozumiemy to. Dlatego dzięki automatyzacji, technologii i procesom minimalizujemy ryzyko błędów. Z kolei, nasze aplikacje i systemy pozwalają dokładnie śledzić każde zamówienie i usprawniają Twój kontakt z klientami.

Masz pełną kontrolę nad każdym etapem procesu logistycznego

Realizacja zamówień wg Twoich wytycznych

Pakujemy zamówienia i sprawdzamy zwroty dokładnie tak, jak tego oczekujesz. Szczegółowe instrukcje wyświetlane są na monitorach, dzięki czemu nasi pracownicy postępuję wg wypracowanych w Twojej firmie standardów

Transparentność

Udostępnimy Ci przejrzysty i łatwy w obsłudze system, który umożliwia zdalne śledzenie każdego etapu procesu logistycznego. Nie ma Cię osobiście na terenie magazynu, ale w czasie rzeczywistym widzisz w systemie wszystkie dokumenty i zrealizowane działania

Precyzyjne rozliczenie

Skanowanie każdego etapu procesu logistycznego pozwala nam monitorować, ile materiałów zostało zużytych, dzięki czemu dokładnie wiesz ile i za co płacisz

Pełne wsparcie

W razie pytań dedykowany dział Merchant Support wesprze Cię prosto z magazynu. Na pokładzie mamy ponad 250 specjalistów, którzy chętnie dzielą się swoja wiedzą i doświadczeniem, co możesz wykorzystać w skutecznej ekspansji

Korzystasz z wiedzy, doświadczenia i zasobów ekspertów

Doskonale wyszkolony personel

Współpracując z Omnipack, nie musisz rekrutować, szkolić i zwalniać pracowników. Wszyscy są na miejscu - zarządzanie personelem magazynu jest po naszej stronie. A Ty zyskujesz dostęp do 250+ osób łączących doświadczenia w e-commerce, logistyce, technologii

Efektywne wykorzystanie przestrzeni

Dokładne określenie kubatury produktów na etapie przyjęcia, a także wykorzystanie “wysokiego składu” i techniki “chaotycznego magazynowania” umożliwia nam zaoszczędzenie nawet 30-50% powierzchni, co obniża Twoje koszty

Wszystkie rozmiary opakowań i wypełniacze dostępne na miejscu

Koniec z zamawianiem i składowaniem dużej ilości opakowań - w Omnipack wszystko dostępne jest “od ręki”. Na miejscu mamy foliopaki, pudełka, inserty, wypełniacze, taśmy itp. Dzięki wykorzystaniu kartonów bigowanych, tworzymy 24 rozmiary opakowań z 6 rodzajów pudełek

Wciąż się zastanawiasz?

Omnipack, własny magazyn czy zwykły fulfillment - co wybrać?

Zobacz porównanie!
Koszty i efektywność biznesu
Fulfillment eCommerce Omnipack Fulfillment eCommerce Omnipack
Własny magazyn
Zwykły fulfillment

Elastyczność kosztów - rozliczenie wg zużycia

Oszczędność

(optymalizacje procesowe, niskie stawki kurierskie i za opakowania)

Gwarancja cen na minimum 12 miesięcy

Efektywne wykorzystanie przestrzeni

(wysoki skład, procesy, technologie)

Brak minimów ilościowych

(zamawiasz tylko tyle opakowań, ile potrzebujesz)

Rozwój biznesu

Elastyczność zasobów

(dodatkowa przestrzeń i pracownicy na życzenie)

Łatwość skalowania biznesu za granicą

(infrastruktura cross-border)

Dostawa do Niemiec w 1 dzień

Obsługa zamówień

Realizacja procesów zgodnie z Twoimi wytycznymi

Realizacja zamówień sprzedawanych na marketplace’ach

Szybka wysyłka

(dobra lokalizacja magazynów, wielu kurierów do wyboru, późne podjazdy)

Automatyzacja pracy

Najwyższa jakość utrzymywana nawet w szczytach sprzedażowych

Najwyższy poziom obsługi Twoich klientów - customer service na światowym poziomie

Standardy i procesy

Ekologiczny i energooszczędny magazyn

(klasa A, certyfikaty BREEAM, FSC)

Szybkie i bezbłędne przyjęcie towarów + obsługa magazynowa

(skany, kody EAN, SSCC)

Szczelność procesu - brak ryzyka błędów

Bezpieczeństwo towaru

(ochrona 24/7, kontrola dostępu, monitoring, alarm, specjalna strefa bezpieczeństwa)

Czas i wygoda

Więcej czasu, żeby skupić się na rozwoju biznesu

Brak konieczności zarządzania personelem magazynu

Łatwość zarządzania logistyką

(procesy, technologia, automatyzacje, wsparcie operacyjne)

Dane logistyczne na bieżąco widoczne w systemie

Nie tracisz czasu na reklamacje kurierskie

SPRZEDAŻ ZAGRANICZNA E-COMMERCE

Z nami sprzedaż w Polsce i Europie jest szybsza, tańsza i łatwiejsza

Dysponujemy pełną infrastrukturą logistyczną, dzięki której realizacja zamówień lokalnych i cross-border jest możliwa już od pierwszego dnia współpracy.

8M

wysłanych paczek

40+

krajów, do których wysyłamy zamówienia

dostawa w 1-4 dni do innych państw Europy

99.95%

poziom bezbłędności w realizacji zamówień (perfect order ratio)

100+

zadowolonych merchantów

1-day delivery m.in. do Polski, Niemiec

wsparcie w kwestiach prawno-podatkowych (np. rejestracja VAT / VAT OSS, odprawa celna)

2 nowoczesne i ekologiczne magazyny (klasa A, BREAAM, FSC) blisko kluczowych węzłów komunikacyjnych

Tomek Kasperski

POZNAJMY SIĘ

Jak to się zaczęło?

Tomek Kasperski

Founder i CEO

Weteran branży e-commerce

Rozwinął Westwing w regionie CEE od zera do pozycji lidera swojej branży w e-commerce

Wtedy właśnie odkrył, że w Europie brakuje firm logistycznych, które wspierają e-commerce we wzroście - tak narodził się Omnipack

Zobacz LinkedIn Tomka

Forbes - Omnipack

"Zaczęło się zgodnie ze sztuką - od niezapisanej kartki. Tomek Kasperski usiadł przed nią w 2016 roku i zaczął wypisywać pomysły na biznes. (...)

Kartkę z pomysłami zachował do dzisiaj. A najlepszy z nich zamienił w Omnipack, czyli firmę, która zarządza operacjami logistycznymi w imieniu sklepów internetowych.

I która stała się jednym z największych regionalnych graczy na swoim rynku*.

Sama koncepcja stworzenia kompleksowego fulfillmentu dla e-commerce pojawiła się jeszcze wcześniej, kiedy Tomek rozwijał Westwing w regionie CEE od zera do pozycji lidera w branży. Wtedy odkrył, że na rynku europejskim brakuje firm fulfillmentowych, które rozumieją potrzeby biznesów e-commerce i pomagają im się rozwijać.

Tak zrodził się pomysł na Omnipack, firmę która w innowacyjny sposób podchodzi do logistyki i do klienta, będąc partnerem w rozwoju e-sklepu. Dzięki wizjonerskiemu podejściu Tomka powstał międzynarodowy biznes, który obsługuję logistykę wielu globalnych marek, a także wspiera lokalne firmy w rozwoju transgranicznym.

Dzisiaj Omnipack to zespół ponad 250 wykwalifikowanych ekspertów łączących doświadczenie w obszarach: e-commerce, logistyki i technologii.

Oferujemy 30 000 m2 nowoczesnej powierzchni magazynowej w 2 centrach logistycznych.

W gronie naszych klientów jest ponad 100 firm e-commerce z całej Europy. Magazynujemy, pakujemy i wysyłamy miliony paczek, gwarantując obsługę logistyczną na poziomie światowych gigantów.

*“Omnipack. Logistycy nowej generacji”. Przeczytaj na Forbes

E-COMMERCE

E-commerce jest w naszym DNA

Doskonale rozumiemy problemy i wyzwania, z jakimi e-sklepy mierzą się w obszarze logistyki. Dlatego stworzyliśmy modułowe i skalowalne rozwiązanie fulfillmentowe, które umożliwia obsługę nawet dużych wolumenów zamówień.

Modułowość sprawia, że z kombinacji wariantów tworzymy spersonalizowane rozwiązania dla merchantów. Wszystkie nasze moduły oferowane w ramach m.in. integracji, magazynowania, pakowania czy wysyłki jesteśmy w stanie połączyć w aż 6,9 miliona kombinacji, dzięki czemu każdy merchant otrzymuje rozwiązanie w pełni dostosowane do jego potrzeb.

Integracje

8 wariantów

Przyjęcia

8 wariantów

Magazynowanie

9 wariantów

Kompletacja

6 wariantów

Pakowanie

22 warianty

Wysyłka

13 wariantów

Zwroty

7 wariantów

6,9M

Kombinacje

99,95%

Perfect Order Ratio

Omnipack, czyli “frictionless” fulfillment dla e-commerce

Sprawiamy, że szybkość, zasięg i doskonałość operacyjna na poziomie Amazona są dostępne dla każdego sklepu internetowego

REFERENCJE

Przeczytaj co o Omnipack mówią nasi klienci!

"Omnipack, w roli partnera logistycznego, odpowiada na nasze potrzeby związane ze stałym wzrostem sprzedaży i otwieraniem nowych kanałów online.

O skorzystaniu z usług firmy zadecydowała możliwość integracji z naszym systemem logistyczno-księgowym, dzięki czemu mogliśmy zautomatyzować część procesów realizacji zamówień oraz je przyspieszyć. Dodatkowo, doceniamy wyjątkową dbałość o pakowanie zamówień – w Bizuu pakujemy je aż na 12 różnych sposobów (w zależności od kolekcji czy ilości produktów w zamówieniu)."

"Współpraca z Omnipack od samego początku układa się znakomicie, a trwa już od 2016 roku.

Tomasz Skupieński

Co-owner

Bardzo szybki kontakt mailowy w każdej sprawie, zdrowa elastyczność przy ustalaniu warunków umowy, jasny cennik, bardzo szybkie wdrożenie do dwóch sklepów, bezproblemowa wysyłka paczek, brak zwrotów z tytułu uszkodzenia towaru w transporcie, czy innych problemów. Z czystym sumieniem polecam każdemu sklepowi współpracę z Omnipack."

"Dzięki Omnipack przyspieszyliśmy naszą ekspansję w Europie Wschodniej.

Esben Kristoffersen

Co-owner

Profesjonalna praca, konfiguracja i wiedza Omnipack pozwoliły nam szybko dodać nowe rynki do naszej platformy e-commerce, nie martwiąc się o realizację wysyłek."

"Wild osiągnął wzrost o 80% od czasu rozpoczęcia współpracy z Omnipack!

Freddy Ward

CEO

Omnipack odmienił doświadczenia naszych europejskich klientów związane z dostawami. To bardzo profesjonalna firma, która bezproblemowo przeprowadziła naszą złożoną konfigurację."

"Zorganizowaliśmy przetarg i wybraliśmy Omnipack w konkurencyjnym procesie.

Huzefa Motorwala

CEO

Przedstawili oni kompletne rozwiązanie dla naszych potrzeb - zarówno z perspektywy technicznej, jak i operacyjnej. Są elastyczni, rozsądni cenowo i mocno wspierają skalowanie naszego biznesu w całej Europie. Praca z nimi to prawdziwa przyjemność!"

LOGISTYKA DLA ECOMMERCE

Logistyka fashion, health & beauty, suplementy - wiemy, jak to robić dobrze!

Mamy certyfikaty potwierdzające, że możemy obsługiwać produkty spożywcze, kosmetyki, wyroby medyczne i suplementy diety - w tym pochodzenia ekologicznego: BIO-EKO

Dbamy o ekologię - eko-magazyn i eko-opakowania (certyfikaty BREAAM i FSC, recykling, segregacja)

Generujemy dla Ciebie oszczędności, dzięki efektywnemu wykorzystaniu przestrzeni (kilka SKU w jednym miejscu, wykorzystanie wysokiego składu, rozwiązania dla szybko-rotujących produktów, itp.)

Kontrolujemy temperaturę w magazynie (17-22℃)

Dbamy o czystość magazynu i Twoich produktów (filtry HEPA, regularne sprzątanie, kontrola jakości przy przyjęciu, kontrola zwrotów, itp.)

Dysponujemy pełną infrastrukturę, dzięki której Twoje ubrania, buty i akcesoria będą przechowywane w doskonałym stanie (regały kartonowe, wieszaki, itp.)

Monitorujemy daty przydatności i partie produktów (produkty z najkrótszym terminem opuszczają magazyn, jako pierwsze - wg FEFO)

Pakujemy zamówienia wg Twoich wytycznych (instrukcje pakowania, branding, inserty)

W pełni obsługujemy zwroty (sprawdzamy produkty, odświeżamy je jeśli trzeba i przygotujemy do ponownej sprzedaży)

CASE STUDIES

Poznaj historie sukcesu naszych merchantów

Klienci

Dzięki współpracy z Omnipack Bond Touch przyciąga więcej klientów pomimo Brexitu

Brytyjskie e-sklepy, które chcą działać na rynku Europy kontynentalnej, mogą skrócić czas dostawy i ograniczyć biurokrację, współpracując z partnerem logistycznym z Unii Europejskiej. Dowiedz się, jak Bond Touch sprzedaje swoje produkty klientom z całej Europy, dzięki wsparciu Omnipack w obszarze logistyki i fulfillmentu.
Klienci

Jak We Are Wild razem z Omnipack rozwija sprzedaż do Europy kontynentalnej po Brexicie?

Brytyjska marka naturalnych dezodorantów o niezwykłych zapach zawitała do grona naszych merchantów. Przeczytaj jak pomimo wielu problemów związanych z Brexitem Wild, dzięki współpracy z Omnipack rozwija sprzedaż na rynku europejskim. Razem dostarczamy świeże zapachy klientom z całej Europy szybko i bezproblemowo, gwarantując customer experience na najwyższym poziomie.
Klienci

Zdrowo, szybko i prosto. Logistyka dla książek kucharskich: Jemy Zdrowo

Przeczytaj historię naszego klienta Jemy Zdrowo - autora książek kucharskich o zdrowym odżywianiu. Zobacz jak ten rozwijający się eCommerce dzięki przekazaniu logistyki poradził sobie z problematyczną wysyłką cross-boarder. Co zyskał i jak planuje rozwijać swoją firmę w przyszłości.
Przeczytaj więcej case studies!

Zajmij się sprzedażą - logistykę pozostaw nam

Darmowa wycena